Welkom bij de abonnementenservice van de Yale Home app
Stel je een huis voor waar veiligheid en gemak perfect naast elkaar bestaan, waar je vanuit de palm van je hand een smart home beveiligingssysteem kunt bouwen dat bij je past. Met de Yale Home app is het gemakkelijk beheren van het gehele Yale slimme beveiligingsecosysteem vanuit één gebruiksvriendelijke app niet alleen mogelijk maar ook eenvoudig. De abonnementenservice van de Yale Home app biedt geavanceerde beveiligingsfuncties en gemoedsrust.
Met een reeks functies zoals cloudopname en AI-bewegingsdetectie voor onze slimme beveiligingscamera's en videodeurbel, evenals mobiele back-up en geautomatiseerde oproepwaarschuwingen voor ons slimme alarmsysteem, tilt de abonnementenservice van de Yale Home app je beveiliging naar een hoger niveau.
Camera abonnement
Het camera abonnement bevat cloudopname, waarmee opgenomen video's gedurende een periode van 30 dagen veilig worden opgeslagen op een externe cloudserver. Bovendien biedt dit abonnement geavanceerde AI-bewegingsdetectie, die in staat is om direct onderscheid te maken tussen de bewegingen van mensen, huisdieren en voertuigen. Je wordt zelfs op de hoogte gestelt wanneer een pakket wordt afgeleverd*.
Bedien en bewaak je beveiligingscamera's gemakkelijk waar je ook bent, allemaal via de Yale Home app.
*De exacte functionaliteit kan variëren, afhankelijk van het cameramodel.
Alarm abonnement
Het alarm abonnement omvat 4G LTE mobiele back-up, waardoor een snelle, stabiele en ononderbroken alarmservice wordt gegarandeerd, zelfs als je WiFi-verbinding uitvalt.
Bovendien kun je je slimme alarmsysteem gemakkelijk bedienen en monitoren met de Yale Home app, waar ook ter wereld via jouw smartphone.
Beveiliging abonnement
Dit abonnement biedt de automatische oproepwaarschuwing-functie, waarmee je maximaal drie mensen kunt aanwijzen die direct een telefoonoproep ontvangen als je alarm afgaat.
Bovendien zorgt de 4G LTE mobiele back-up ervoor dat een snelle, stabiele en ononderbroken alarmservice wordt gegarandeerd, zelfs als je wifi uitvalt. Je profiteert ook van cloudopname, waarmee je de videobeelden die met al je beveiligingscamera's zijn vastgelegd, 30 dagen lang veilig opslaat op een externe cloudserver. Ten slotte bevat het Beveiliging abonnement geavanceerde AI-bewegingsdetectie en meer.
De abonnementen zijn geschikt voor
Abonnementen
Gratis abonnement | Camera abonnement | Alarm abonnement | Beveiliging abonnement | |
---|---|---|---|---|
Bediening via Yale Home App | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Geen gebruikerslimiet | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Pushmeldingen | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
E-mail notificaties | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Integratie met smart home partners | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Ondersteuning voor meerdere huizen | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Inschakelen/ gedeeltelijk inschakelen/ uitschakelen | ✔ | ✔ slim alarmsysteem vereist | ✔ | ✔ |
Geo-fencing | ✔ | ✔ slim alarmsysteem vereist | ✔ | ✔ |
Live-streaming | ✔ | ✔ | ✔ slimme camera vereist | ✔ |
Basis AI bewegingsdetectie | ✔ | ✔ | ✔ slimme camera vereist | ✔ |
Geavanceerde AI bewegingsdetectie | ✘ | ✔ 1 camera | ✘ | ✔ Alle camera's |
Lokale opslag van opnames | ✔ | ✔ | ✔ slimme camera vereist | ✔ |
Cloudopslag van opnames | ✘ | ✔ 30 dagen | ✘ | ✔ 30 dagen |
Mobiele back-up | ✘ | ✘ | ✔ | ✔ |
Automatische oproepwaarschuwing | ✘ | ✘ | ✘ | ✔ |
Professionele bewaking | ✘ | ✘ | ✘ | ✘ |
Maandelijkse prijs | Gratis | € 4,00 | € 6,00 | € 10,00 |
Je sluit een Yale abonnement eenvoudig af in de Yale Home app. Ga vanuit het hoofdmenu naar "Abonnementen" om een abonnement af te sluiten.
Abonnementenservice
Wat houdt de Yale Home app abonnementenservice in?
Als je al een geschikt slim beveiligingsproduct geïnstalleerd en operationeel hebt, biedt de abonnementenservice verbeterde functionaliteiten via verschillende pakketten. Als je besluit je abonnement te beëindigen, keert het systeem terug naar de oorspronkelijke gratis service.Wat zijn de voordelen van de abonnementenservice?
Abonnementen zoals het 'Beveiliging abonnement' bieden gemoedsrust met bewaking en bescherming voor je huis of bedrijf. Ze dienen ook als afschrikmiddel voor inbrekers en leveren videobeelden in de cloud als bewijs bij eventuele incidenten.Kan ik de slimme beveiligingsapparaten zelf installeren?
Ja, onze slimme beveiligingsapparaten zijn volledig doe-het-zelf en je kunt je eigen beveiligingssysteem installeren en onderhouden.Wat gebeurt er als de stroom uitvalt of het internet uitvalt?
Onze slimme alarmhub is ontworpen om zelfs tijdens stroomuitval ononderbroken service te bieden, dankzij de back-upbatterijen. Bovendien schakelt de hub in het geval van een internetstoring naadloos over op de ingebouwde 4G-verbinding, zodat je verbonden blijft als je deelneemt aan onze abonnementsdienst.
Houd er echter rekening mee dat onze slimme binnen- en buitencamera's en de slimme videodeurbel geen back-up internetmogelijkheden hebben. Daarom kunnen ze in dergelijke situaties hun verbinding met de buitenwereld niet in stand houden.Wat gebeurt er als mijn slimme beveiligingsapparaten beschadigd of gestolen worden?
Als je je slimme beveiligingsapparaten moet vervangen, moet je je huidige abonnement opzeggen en je vervolgens opnieuw abonneren. De abonnementenservice is gekoppeld aan de fysieke slimme beveiligingsapparaten die in gebruik zijn.Kan ik meer slimme beveiligingsapparaten toevoegen aan mijn Yale Home app Abonnementenservice?
Wanneer je meer slimme beveiligingsapparaten installeert, kun je deze toevoegen aan je Yale Home app Abonnementenservice.Wat gebeurt er als ik naar een nieuwe locatie verhuis?
Je moet je slimme beveiligingsapparaten verwijderen en je afmelden voor alle services. Zodra je verhuisd bent, maak je een nieuw huis aan in de Yale Home app en installeer je je slimme beveiligingsapparaten opnieuw in het nieuwe huis. Vervolgens kun je een nieuw abonnement instellen. Houd er rekening mee dat alle opnames en bestanden die zijn gekoppeld aan het oude abonnement worden verwijderd.Kan ik waarschuwingen ontvangen op mijn telefoon als er een alarm afgaat?
Alleen het 'Beveiliging abonnement' activeert oproepen naar je telefoon. Anders ontvang je pushmeldingen en e-mailmeldingen van de Yale Home app wanneer het alarm afgaat.
Contract en facturering
Kan ik mijn abonnement op elk moment opzeggen?
Onze abonnementenservice wordt maandelijks gefactureerd en kan op elk moment worden opgezegd. Als je ervoor kiest om te annuleren, blijft de service actief voor de huidige maand en eindigt aan het einde van die maand. Houd er rekening mee dat alle opnames die aan het systeem zijn gekoppeld, worden verwijderd zodra de service wordt geannuleerd.Wat moet ik doen als mijn betaling is geweigerd?
Als je betaling is geweigerd, neem dan contact op met onze klantenservice voor assistentie.Kan ik mijn betaalmethode wijzigen?
Je kunt de betaalmethode altijd wijzigen in de Yale Home app.Wat gebeurt er als een terugkerende betaling wordt geweigerd?
Een mislukte betaling zal leiden tot de beëindiging van je abonnement. Opnames en diensten worden aan het einde van de maandelijkse/jaarlijkse periode verwijderd.Hoe werk ik mijn factureringsgegevens bij?
Je kunt de factuurgegevens wijzigen in de Yale Home app.Kan ik telefonisch betalen?
Nee, helaas moeten alle betalingen worden gedaan via de Yale Home app.Wat moet ik doen als ik problemen heb met betalen?
Als je problemen ondervindt bij het doen van een betaling, neem dan contact op met onze klantenservice voor hulp.Wat gebeurt er als mijn abonnement wordt geannuleerd vanwege betalingsproblemen?
Je opnames worden verwijderd en de service wordt beëindigd.Wat gebeurt er als ik mijn abonnement opzeg?
Wanneer een abonnement wordt geannuleerd, worden er geen betalingen meer verwerkt en wordt de service beëindigd aan het einde van de maandelijkse/jaarlijkse periode.Hoe kan ik de naam en het e-mailadres voor facturering (waar de factuur en abonnementsberichten naartoe worden gestuurd) wijzigen?
De naam en het e-mailadres voor facturering komen overeen met het Yale Home app-account. Je kunt deze informatie wijzigen in de gebruikersinstellingen van de app door de opties "Naam" en "E-mail bijwerken" te selecteren.