Wat zit er in mijn maandelijkse alarm abonnement?
- Mobiele back-up - Zorgt voor een snelle, stabiele en ononderbroken alarmservice, zelfs als je Wi-Fi uitvalt (wanneer er een mobiel signaal beschikbaar is).


Mobiele back-up
De mobiele back-up zorgt ervoor dat je alarmsysteem operationeel blijft, zelfs als je Wi-Fi-verbinding uitvalt (mits er een mobiel signaal beschikbaar is). Dit garandeert dat je beveiligingssysteem je huis zonder onderbreking blijft beschermen, voor extra gemoedsrust.
Hoe sluit ik een abonnement af?
Alle Yale-abonnementen zijn beschikbaar binnen de Yale Home-app en zijn eenvoudig te upgraden! Open je Yale Home-app en selecteer 'Abonnementen' in het menu. Hier zie je de abonnementen die beschikbaar zijn voor jou, wat kan verschillen afhankelijk van de producten die je bezit.
Je zit niet vast aan een contract - je kunt op elk moment annuleren. De annulering gaat direct in vanaf de volgende abonnementsmaand. Je behoudt toegang tot de abonnementsdiensten van het moment van annuleren tot het begin van de volgende abonnementsperiode.
Veelgestelde vragen
Wat gebeurt er als de stroom uitvalt of het internet niet werkt?
Onze slimme alarmsysteem hub is ontworpen om je ononderbroken service te bieden, zelfs tijdens stroomuitvallen, dankzij de back-up batterij.
Houd er rekening mee dat onze slimme binnencamera, slimme buitencamera, evenals de slimme videodeurbel, geen back-up internetmogelijkheden hebben. Hierdoor kunnen ze hun verbinding met de buitenwereld in dergelijke situaties niet behouden.
Kan ik meer smart home beveiligingsapparaten toevoegen aan mijn Yale Home-app-abonnement?
Als je meer slimme beveiligingsapparaten installeert, kun je ze toevoegen aan je Yale Home-app-abonnement. Het camera abonnement dekt slechts één beveiligingscamera, dus je zult extra abonnementen per camera moeten aanschaffen, of upgraden naar het beveiliging abonnement (hieraan kun je al je bewakingscamera's aansluiten).
Bekijk onze Algemene Voorwaarden voor Yale Home abonnementen.