DHL bezorger doet de deur open

We zijn verheugd om een nieuw partnerschap aan te kondigen met DHL eCommerce Solutions Sweden, het internationale logistieke bedrijf. Dankzij onze samenwerking krijgen Zweedse consumenten de mogelijkheid om op hun eigen voorwaarden pakketbezorging binnenshuis te gaan ervaren. Dit interessante initiatief wordt onderdeel van het InHome-platform van Yale. De samenwerking zal begin deze herfst officieel starten in de buitenwijken van een aantal Zweedse steden, waaronder Stockholm, Malmö en Göteborg en wordt in de nabije toekomst gevolgd door meer grote Zweedse steden, met de ambitie om in de toekomst uit te breiden naar meer landen.

De toekomst van bezorgdiensten binnenshuis, mogelijk gemaakt door Yale en DHL

Dankzij ons nieuwe partnerschap met DHL eCommerce Solutions Zweden kan Yale InHome tijdelijk en veilig toegang tot jouw huis mogelijk maken voor bedrijven die je vertrouwt. Maar wat houdt dat precies in? Wij treden op als tussenpersoon tussen de bezorgingen en diensten die je nodig hebt, en de bedrijven die ze leveren. Zo kun je veilig en verzekerd bezorgers en diensten binnen laten voor het extra gemak van levering binnenshuis. Als je dus niet thuis bent, maar wel een pakketje verwacht, kun je er gerust van zijn dat je pakketje veilig bezorgd wordt en op een veilige locatie binnenshuis op je wacht tot je thuis komt.

Hoe werkt dat dan? Yale stuurt eerst een tijdelijke en versleutelde code naar het bedrijf zodat ze binnen kunnen via een slim slot van Yale, zoals o.a. Linus® of Yale Doorman. Daarna geef of weiger je toestemming voor een bezorgings- of dienstverzoek via de Yale Home-app. 

Toegangsverzoeken kunnen van begin tot eind bijgehouden worden via de app, en als een verzoek niet uitkomt kan er eenvoudig een nieuwe bezorgtijd gekozen worden. Zo krijg je de controle over het bezorgproces volledig in eigen handen.

Dit nieuwe partnerschap maakt het onmogelijk dat je de bezorger mist of dat je pakketje gestolen wordt, en maakt pakketbezorging eenvoudiger en online winkelen tegelijkertijd ook makkelijker. Consumenten die gebruiken maken van Yale InHome-services krijgen ook voordelen zoals een gratis proefperiode van 90 dagen, in-app beheer en een gekoppelde verzekering voor iedere toegang. Zo kunnen onze Zweedse klanten deze innovatieve dienst zonder risico's uitproberen!

Yale InHome is een revolutie voor slimme toegang

Pakketbezorgingsdiensten zijn slecht een van de vijf verticals waar het interessante nieuwe Yale InHome-platform uit bestaat. Deze revolutionaire dienst biedt vertrouwde leveranciers van diensten beheerbare, verzekerde en veilige toegang tot jouw huis en is de toekomst van slimme toegang. De andere vier verticals die beschikbaar zullen zijn via Yale InHome zijn de levering van boodschappen, thuiszorg, vakantieverhuur en andere diensten rondom huis. Allemaal ontworpen om de deur naar een grotere wereld van diensten in huis voor je te openen.

Van bezorgers de mogelijkheid geven om je wekelijkse boodschappen direct in je koelkast of vriezer te leggen, tot de verpleging voor een ouder familielid binnenlaten, of makkelijkere toegang tot je vakantiehuisje; de toegangsmogelijkheden van Yale InHome zijn eindeloos! Het is onze ambitie om meer partnerschappen aan te gaan met andere vertrouwde dienstverleners naarmate we deze nieuwe en moderne dienst verder uitbreiden in de toekomst.