Introductie van de nieuwe Yale Home App
We zijn verheugd om je kennis te laten maken met de nieuwe Yale Home-app! Deze nieuwe app vervangt onze huidige Yale Access-app voor alle klanten in de EMEIA-regio (Europa, het Midden-Oosten, India en Afrika).
De Yale Home-app
Onze intuïtieve nieuwe app wordt gelanceerd voor gebruikers op 17 mei 2023 en ondersteunt onze ambitie om onze klanten te voorzien van één enkele app die ze kunnen gebruiken om zowel onze bestaande slimme producten als nieuwe producten te bedienen.
Als onderdeel van onze voortdurende missie om onze klanten de hoogst mogelijke standaard van technologie en service te bieden, zal onze nieuwe Yale Home-app onze klanten een meer verbonden Yale-ecosysteem van slimme apparaten bieden. Om hen een app-ervaring voor één gebruiker te bieden van waaruit ze zowel bestaande Yale-apparaten als al onze opwindende aankomende producten kunnen bedienen. Deze nieuwe app zal onze eerste stap zijn om dat doel te bereiken, terwijl je nog steeds dezelfde intuïtieve functionaliteiten en diensten krijgt die je momenteel geniet.
Met de lancering van deze nieuwe app is het belangrijk dat je nu jouw Yale-account verplaatst van Yale Access naar Yale Home, omdat de services van de Yale Access-app vanaf 11 juli 2023 niet meer werken.
Accounts overzetten
Om te kunnen blijven genieten van alle intuïtieve slimme functies die je Yale-apparaat je biedt, moet je jouw account verplaatsen van de huidige Yale Access-app die je gebruikt naar de nieuwe Yale Home-app.
Werkt het allemaal? Nou, het proces kan niet eenvoudiger!
● Download eerst de nieuwe Yale Home-app.
● Open vervolgens de app en log in met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord dat je hebt ingesteld om de Yale Access-app te gebruiken.
Met de nieuwe app is het niet nodig om een nieuw account aan te maken of je product opnieuw in te stellen, zodra je bent ingelogd, kun je verder!
Het is uiterst belangrijk om ervoor te zorgen dat alle gebruikers die je eerder toegang tot jouw apparaat hebt verleend, of het nu familie, vrienden of andere vertrouwde bezoekers zijn, de nieuwe app hebben gedownload. Als je eenmaal bent verhuisd naar de nieuwe Yale Home-app, zullen alle andere gebruikers die zijn geclassificeerd als eigenaren of gasten ook moeten verhuizen of zullen ze worden uitgesloten van hun Yale Access-account en kunnen ze het apparaat niet gebruiken of bedienen totdat ze de nieuwe app downloaden.
Aanvullende informatie
Als je een klant bent die zowel een August Lock als een Yale-apparaat heeft gekocht (zoals Linus®, Doorman Smart Locks, slimme opslag enz.), is het proces een beetje anders omdat je twee apps moet gebruiken. Jouw August Lock blijft functioneel op de Yale Access-app, terwijl al je andere geregistreerde apparaten moeten worden overgezet naar de nieuwe Yale Home-app. Het niet overdragen van een ander Yale-apparaat dan August Smart Locks vóór de afsluiting van 11 juli zal ertoe leiden dat je wordt uitgesloten van je Yale Access-app, evenals alle services en functionaliteiten die de app zou bieden totdat je de Yale Home-app downloadt.
Het is ook belangrijk te onthouden dat wanneer je jouw account naar de nieuwe app verplaatst, eventuele integraties van derden niet worden overgedragen. Dit betekent dat integraties met vertrouwde Yale-partners zoals Google Home, Amazon Alexa of Philips Hue vereisen dat je de koppeling tussen jouw Yale-product en de externe leverancier opnieuw tot stand brengt.
Als je nog vragen hebt of op zoek bent naar aanvullende informatie over het verhuizen van je account of onze nieuwe app, bekijk dan onze veelgestelde vragen voor meer informatie.
Door deze eenvoudige stappen te volgen, blijf je genieten van een naadloze thuisbeveiligingservaring. We kijken ernaar uit om te blijven genieten van onze intuïtieve slimme functies dankzij onze nieuwe Yale Home-app.