Maak kennis met de campagne “Yale maakt beveiligen eenvoudig”
Maak kennis met de “Yale, maakt beveiligen eenvoudig”-campagne
Ter gelegenheid van de lancering van de nieuwste generatie beveiligingsapparaten voor de slimme woning van Yale, kondigen we met trots onze marketingcampagne “Maakt beveiligen eenvoudig” aan.
In het kader van deze campagne heeft Yale een onderzoek laten uitvoeren naar de gewoontes van consumenten in Europa op het gebied van veiligheid. En om te ontdekken hoeveel moeite mensen soms doen om zich thuis veilig te voelen.
Je vraagt je misschien af waar deze campagne over gaat? “Maakt beveiligen eenvoudig” is namelijk een concept waarbij we stilstaan bij de vele ongebruikelijke gewoontes en methodes die mensen toepassen om zich veilig te voelen. Je maakt kennis met vijf verschillende personages, Dan, Emeko, Emma, Jason en Santiago, die allemaal unieke gewoontes op het gebied van veiligheid vertonen in een poging om hun gevoel van veiligheid in hun woning te vergroten.
De personages in onze campagne belichten elk een scala aan buitensporige beveiligingsscenario’s. Zo zijn er mensen die een val zetten om hun woning te beschermen, hun eigen waakhond trainen, al hun bezittingen wegdoen zodat dieven niets kunnen stelen, of mensen die besluiten altijd de verlichting aan te laten om zich veilig te kunnen voelen als ze hun woning verlaten!
Nu je begrijpt wat het concept inhoudt, is het tijd om een van deze excentrieke personages te ontmoeten. Maak kennis met Dan! Hij zet al bijna een jaar lang allerlei ingewikkelde vallen om zich thuis veilig te voelen. Uiteindelijk installeerde hij het slimme beveiligingssysteem van Yale. Nu kan hij zijn slimme deurslot van Yale moeiteloos ontgrendelen met de Yale Home-app, waarmee zijn slimme alarmsysteem van Yale automatisch wordt uitgeschakeld – zo hoeft hij geen vallen meer te zetten. Hij beschermt zijn woning zowel binnen als buiten door zijn slimme beveiligingssysteem van Yale te monitoren in de Yale Home app, ook als hij niet thuis is. Hij ontvangt zelfs meldingen als het alarm afgaat. Aangezien hij zich nu met een druk op de knop gerust kan stellen, kan Dan zich ontspannen omdat hij geen vallen meer hoeft te zetten.
De “Maakt beveiligen eenvoudig”-campagne laat zien hoe ons nieuwe slimme deurslot Linus®- L2, het slimme alarmsysteem, de videodeurbel en de slimme camera’s van Yale dit ongebruikelijke gedrag overbodig maken. Dankzij onze nieuwste producten voel je je thuis nog veiliger en wordt een rationeel gevoel van veiligheid gecreëerd met apparaten die je eenvoudig kunt bedienen en monitoren met de Yale Home-app.
De “Maakt beveiligen eenvoudig”-campagne loopt via meerdere kanalen en wordt momenteel in verschillende landen in de EMEIA ingezet.